7/06/2014

Niedziela- no i co z tego, skoro są wakacje?

Może osoby pracujące nie czują tego lenistwa, które nas (uczniów i studentów) otacza, ale my nie odróżniamy już dni tygodnia kiedy zaczynają się wakacje. No i po co? Najwyżej osoby wierzące pamiętają, że zazwyczaj trzeba pójść na tą mszę w niedzielę.
W każdym razie miło mi było usiąść w gronie rodzinnym i porozmawiać przy kawałku ciasta i soczystego arbuza :).

przepyszny *_* jakby mówił ''Zjedz mnie''

Oczywiście wszystko było jedzone na świeżym powietrzu, dzięki czemu człowiekowi od razu polepsza się humorek. No i te zapachy z kwiatów! Tylko jeść i tyć!... A właśnie, miałam biegać w wakacje. Taaak... Zacznę za tydzień. Albo za dwa. To świetny pomysł!.


Chciałabym Wam także dzisiaj polecić film ''Juno''. Jest to świetna amerykańska produkcja z 2007 roku. Opowiada ona o dziewczynie, która przez przypadek zachodzi w ciąże. Jej chłopak, moim zdaniem, okazuję się totalnym palantem i idiotą, który nie chce wziąć odpowiedzialności za popełniony czyn. Dziewczyna po kilku innych pomysłach postanawia oddać dziecko do adopcji. Czy rodzina, którą wybrała wyda jej się odpowiednia? Czy tytułowa Juno, postanowi oddać dziecko czy zatrzyma je dla siebie? Jeżeli chcecie się dowiedzieć, obejrzyjcie ten film! ^_^

P.S Pod poprzednią notką spytałam się Was co znajdowało się na zdjęciu. 
Odp. Morwa :)
A pytanie na dziś?; ''Z czym było ciasto, które zjadłam?''

Kimberly <3

6 komentarzy:

  1. Ciekawa notatka :P A po za tym to ładny wygląd bloga :D

    Zapraszam --> http://moje-sprawy-codzienne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dziś także spędziłam niedzielę odpoczywając, ale niestety bez takiego pysznego ciasta :( za to z lodami które były równie cudne <3 Haha, ja mam ten sam problem z bieganiem... "Jutro", ciągnie się już chyba miesiąc i jeszcze nie wyszłam pobiegać haha :D
    Zachęciłaś mnie tym filmem, chyba go obejrzę! Z truskawkami jadłaś ciasto?

    Pozdrawiam :* http://itssandrasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz jestem na tym blogu i muszę przyznać, że mam nieodparte wrażenie, że jest zima. Wygląd tego bloga jest taki świąteczny... Ciasto z rabarbarem? Z wiśnią? :P
    Pozdrawiam i zapraszam: www.oko-obiektyw.blogspot.com, www.sladem-olowka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki tobie przypomniałam sobie o świątecznym wystroju! XD wybacz!

      Usuń
  4. Cześć! :)
    Przez Ciebie zgłodniałem... ;_;
    Blog świetny i na pewno jeszcze tutaj wpadnę, super kolorystyka i wygląd. :)
    Zapraszam do siebie: http://zyciejestnobela.blogspot.com/
    Nie przeraź się tytułem mojego bloga, notki przyjemnie się czyta. :)

    OdpowiedzUsuń