7/05/2014

Koniec lenistwa?;Nowe wypociny Helen Fielding w ''Bridget Jones Szalejąc za facetem''


Po 7 miesiącach znowu do was piszę? Wow. Nie zapomniałam! Po prostu jestem strasznie leniwym człowiekiem, któremu się nic nie chce i żeby coś osiągnąć musi się wziąć w garść i ustalić sobie cel... Tak zdam gimnazjum z czerwonym paskiem... Nikt we mnie nie wierzy, ale ja im wszystkim pokażę jeszcze zobaczą! :D Albo i wyjdę na durnia. W sumie jak zwykle. Ale! Wracając do tematu. Postanowiłam dalej poprowadzić bloga z jednej prostej przyczyny. Chcę stać się systematyczna, a to mi wcale nie wychodzi. Dobra zacznijmy od rozpiski!
Po pierwsze mam zamiar (jak się z tego Wera wywiążesz dostaniesz ciacho! Nawet czekoladowe, pieprzyć dietę) codziennie wstawiać przynajmniej dwa posty ( rano ok. 11 i wieczorem po 20). Oczywiście te terminy będą obowiązywały tylko w wakacyjnej przerwie. Potem, jeżeli wytrzymam, a wy będziecie chcieli to czytać, wprowadzimy inne godziny ;p.
No dobra. To chyba koniec wstępu. Gratki, jeżeli przeczytałeś/aś to do końca i nadal tu jesteś.

Przejdźmy więc do prawidłowego tematu notki. Chciałabym wyrazić moje pierwsze wrażenia z książki, którą aktualnie czytam. Jest to, jak widać w tytule kolejna część przygód z codziennego życia panny Jones, albo czy nie powinnam powiedzieć (SPOILER xD) wdowy w ,,średnim wieku,,??  W każdym razie te 300 stron, które aktualnie mam za sobą wciągnęły mnie niezwykle szybko ;) Na początku książka leżała odłogiem czekając na swoją wielką chwilę. W końcu pod wpływem pospolitej nudy wzięłam ją do ręki.<Należało jej się, leżała kilka miesięcy i się kurzyła.> I już nie wypuściłam. No dobra odłożyłam ją na kilka godzin, przecież człowiek musi kiedyś spać ;<. Na Bridget czytelnicy musieli czekać prawie 10 lat. Więc jej wielki powrót, tym razem z (SPOILER x2) dwójką dzieciaków wzbudził furorę w umysłach czytelników ;)
W każdym razie, jeżeli kochaliście Jones, bądź lubicie książki o codziennościach  z dodatkiem komedii serdecznie zapraszam do księgarni.




Kimberly <3

2 komentarze:

  1. Jej, powróciłaś.... a ja dopiero co tutaj trafiłam hahaha

    Tymczasem życzę Tobie oraz wszystkim Twoim Czytelnikom udanych, słonecznych i niezapomnianych wakacji pełnych pozytywnych przygód! :)

    Zapraszam do mnie na całkiem nowy post. Co powiesz na wzajemną obserwację?

    PS. czy mogłabym liczyć na like? będę niezmiernie wdzięczna!!!
    https://www.facebook.com/pages/ANNFFASHION/1397734147115883

    OdpowiedzUsuń