7/05/2014

Sobota na łonie natury. ;d

No,no nie powiem dzisiejszy dzień mogę zaliczyć do udanych. Haha ''zaliczyć''. Dobra nieważne.. Zboczony tryb został wyłączony i już jestem normalna! A no i serdecznie zapraszam was na mojego FP : https://www.facebook.com/kimberly4you gdzie odtąd będę regularnie informować was o nowych wpisach. Dlatego warto kliknąć przycisk like.
Sobotę spędziłam, jak na moje możliwości dosyć aktywnie, bo pomagając w ogrodzie, przesadzając kwiaty. Oczywiści upaprałam się przy tym co niemiara. Ale warto było bo efekt jest całkiem niezły. 
A pomyśleć można, że miesiąc temu był tu wielki pień drzewa. Mimo, że marzę o możliwości życia w mieszkaniu w mieście, to takie chwile łamią me serce i czuję się jak w swoim żywiole, pragnąc zostać tutaj do śmierci. No ale dobra, nie będę się przecież rozczulać ;D W każdym razie, po obmyciu się z tej ziemi i innego dziwnego robactwa (fuu!) udałam się na krótki spacer po działce i porobiłam kilka zdjęć.


mniami :)




a kto tutaj ucztuje? ^_^


No i to byłoby na tyle z wizyty w ogrodzie :) Na koniec zagadka. Co to jest?
|
|
\/


Kimberly <3

5 komentarzy:

  1. Och jak ja marzę o ogrodzie... Pracy pewnie trochę, ale za to jakie widoki :) u ciebie ślicznie to wygląda :P a co do zagadki wygląda mi to na jakąś niedojrzałą malinę?
    Pozdrawiam!

    paweroni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też właśnie to kocham na wsi!
    Kocham spacerować i za każdym razem poznawać nowe zalesione miejsce.
    Jednak wiem, że moje miejsce jest w mieście :)
    Gorąco pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    http://unikalny-cud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. no niestety, tematyka jest zupełnie inna :) niemniej, ciekawy post :) dzięki za odwiedziny!

    http://camillajuliett.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten paradoks! Mieszkam w mieszkaniu w dużym mieście (Poznań) i marzę o tym, aby wyprowadzić się na przedmieścia, do domu jednorodzinnego z dużym ogrodem. ;)

    Bardzo ładne zdjęcia makro. W szczególności spodobało mi się to z pszczółką. :)

    OdpowiedzUsuń