12/28/2013

(Nie)przyjemny poranek *_*

Dzień dobry bądź dobry wieczór, zależnie o której godzinie to czytacie ;D
Dziś, no nie powiem trochę za późno wstałam i strasznie bolała mnie głowa


On się po prostu śpieszy o 3 godziny! Tak to na pewno to!

Haha :) W każdym razie po śniadanku postanowiłam zrobić sobie cappuccino i zjeść troszkę ciasteczkowych orzeszków na poprawę humoru. Podziałało. Od razu poczułam się lepiej. Zajadając się pysznościami obejrzałam także jakiś stary odcinek Rancza, bodajże z 7 sezonu. Rozweselona przygodami bohaterów postanowiłam napisać wam notkę, a później zacząć czytać książkę którą dostałam na święta. 




O ile dobrze się orientuje jest to trylogia składająca się z ; Blasku, Hadesu i Nieba. No cóż trzeciej części mi co prawda brakuje, ale jak dwie poprzednie mi się spodobają to zapewne zakupie bądź wypożyczę.

Na teraz to już wszystko. Idę czytać! ^_^

5 komentarzy:

  1. Kocham tą trylogię ;3 czytaj czytaj, zobaczysz, że jest świetna http://www.this-is-rosalie.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja siostra czyta tą książkę :D Bardzo fajny post!

    http://unnormall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. szczerze mówiąc nie czytałam tych pozycji, ale po wielu poztywnych opinich może się skuszę ;) pozdrawiam http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com/ może wzajemna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominowałam Cię do VBA :)

    Więcej informacji u mnie:
    justsmilebabyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam te książki, jak dla mnie super. Polecam:)

    OdpowiedzUsuń