12/27/2013

Świąteczna atmosfera nadal trwa.


Mimo, że święta się skończyły, nadal czekam na sylwestra. W tym roku, bez żadnych większych ceregieli     i wyjazdów zostaję w domu, by spędzić ten czas w gronie rodzinnym. Dziś, gdy wszyscy goście zdążyli już wyjechać mam czas, by trochę odpocząć z rodzicami. Zjedliśmy trochę ciasta i popiliśmy kakałkiem *_*. Dopiero dziś zdałam sobie sprawę, jak bardzo jestem po tym wszystkim zmęczona. 



Pudełko z prezentem ( losowanie w klasie)

Własnej roboty misio z masy solnej :)

Choineczka

Kubeczek, zawsze wypełniony kakałkiem bądź herbatką.


Jutro postaram się wkleić zdjęcia ubrań, które dostałam. Dziś dodałam wam kilka zdjęć, które ukazują świąteczną atmosferę w moim pokoju. 
Pozdrawiam i przypominam ; zostały 4 dni do końca roku ^^

6 komentarzy:

  1. Śliczny ten miś z masy solnej <3

    http://justsmilebabyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też na sylwestra w domku, świetny wygląd bloga, taki nastrojowy ^^ będę zaglądać częściej, obserwuję. Mi najbardziej zależy na komentarzach, więc jeśli chcesz to wpadnij i zostaw jednego szczerego :* http://this-is-rosalie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja także na sylwka w domu. Interesujące prezenty, słitaśny kubeczek
    odwiedziłabyś mnie może?
    kolorowy-kwiatuszek.blogspot.com
    pisane-olowkiem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja również w domku :>
    http://ulkablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki wspaniały kubeczek <3

    ♥ mrowkowka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Krzysiek nie rób sobie jaj ... ZAKAZ PEDAŁOWANIA ZAKAZ PEDAŁOWANIA ZAKAZ PEDAŁOWANIA ZAKAZ PEDAŁOWANIA!!!!!!!!!!!!!!! PRECZ Z KOMUNĄ PRECZ Z KOMUNĄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń