12/02/2013

This is me ^^

Witajcie kochani!
Chciałabym wam się przedstawić w jakiś tam sposób, abyście wiedzieli co tu robię i po co tu jestem.
No to tak... Zacznijmy od początku. Nazywam się Weronika, urodziłam się 11 lutego 1999 ( jak ktoś potrafi chociażby podstawowe wzory matematyczne to dowie się ile mam lat :) ) oraz mieszkam w okolicach Łodzi. Centralna Polska o ile mnie pamięć nie myli. Uwielbiam fotografować, zwiedzać, szkicować mangę oraz ją oglądać. Powiedziałabym kilka ulubionych tytułów, ale myślę, że w najbliższych notkach powinno coś się tam znaleźć o japońskich cudach.
No dobra opowiedziałam o sobie. Teraz powiem, co chciałabym zamieszczać na tym blogu.<dam dam dam fanfary> Chciałabym pisać o wszystkim. Od tajemnic Azji po nasze polskie piękne widoki. Od ubrań i kosmetyków do starych ludziach walczących o przetrwanie w centrum handlowym.(Chyba mam coś z głową xD )

Hm... To tyle na dziś, jutro tu zajrzę Sajonara :*


1 komentarz:

  1. Genialny post ! Jesteś bardzo ciekawą i naprawdę śliczną osobą :) Tylko pozazdrościć :)

    http://justsmilebabyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń